Aby člověk dokázal kvalitně využít to, co mu tento elektronický systém nabízí, tak potřebuje mít jisté epoptávka zkušenosti. Ale tím teď rozhodně nechcete nikoho děsit, opravdu se nejedná o nic, co by běžný uživatel tohoto systému časem nezvládnul. Je to hlavně o tom, jak je zmíněný uživatel bystrý a jak rychle zjistí jaké metody na jeho potenciální zákazníky v tomto virtuálním prostoru, kde se nevidíte tváří v tvář, zabírají. A rozhodně to není žádná věda.

Vyplatí se nevyčkávat

I vám to pár týdnů trvalo, než jste si ve všem udělal naprosto jasno a než jste si vyzkoušel různé možné strategie. Nicméně nyní už spolehlivě víte, že to úplně nejdůležitější ze všeho je rychlá reakce. Ten, kdo svou odpověď zákazníkovi odkládá na později a příliš ji promýšlí, zpravidla spláče nad výdělkem. Zákazník totiž očekává rychlou a jednoznačnou nabídku, a jakmile mu do jeho emailové schránky dojde prvních pár odpovědí, tak už nečeká na další. To, co má právě k dispozici si prostuduje a zvolí to, co se mu nejvíce zamlouvá. Takže je důležité, aby vaše nabídka byla zajímavá a dostatečně lákavá.