Každý motor je s ním nějakým způsobem propojen, a tak vlastně tvoří jednotku o které nás občas informuje text na monitoru v přední části vozu. Jsou zde většinou hlášeny změny, takže řidič vlastně ví, co musí udělat. Nebo by to přinejmenším alespoň vědět měl. Toto moderní propojení motoru, jeho součástí a příslušenství s s počítačem má ovšem občas také svá úskalí. Občas se objeví nějaká nesmyslná hláška, nebo počítač rozsvěcuje kontrolky, které má ve své režii, zcela zbytečně. Majitel vozu pak neví, co si s tím počít a zbytečně panikaří, a přitom zhusta silně nadává. Není se co divit, ne každý ví přesně co motor vozu s příslušenstvím dělají a tohle počítačové hlášení chyb s ním může docela zamávat.
Takže se pak řidič vzteká a při nejbližší příležitosti se začne zajímat o to, jak se toho protivného počítače zbavit. Potíž je v tom, že to jen tak nejde, ale jde to zařídit tak, aby se chybové hlášky neobjevovaly. Jejich příčina je takzvané DTC, což je zkratka z anglického Diagnostic Trouble Code. Překlad snad ani není potřeba. Právě tohle ničí nervy spoustě lidem, a tak se snaží se toho zbavit. Nu, není se vůbec čemu divit.
Spoustu majitelů vozů pak zajímá, zda právě u jejich typu vozu nebo motoru to provést lze a možno s klidem napsat, že asi není typ, kde by to nešlo. Mechanici, kteří se tímto problémem zabývají to jistě zvládnou, takže v rámci chiptuningu, kdy je toto vypnutí lacinější, než samostatně to klidně udělají. Z toho je vlastně vidět, jak je právě například 1.5 dci 110 chiptuning důležitý. Pokud máte stejné potíže, neváhejte si domluvit termín na provedení této operace. A pamatujete, že není dobré čekat až nastanou potíže. V tomto případě je lépe jim předcházet. Prevence je vždy lepší nežli potom řešit případné problémy přímo na silnici. Klikněte na odkaz v tomto článku, a to vás přenese na web, kde se objednejte.