Dnes se již standardem, že každý podnik má svou vlastní internetovou stránku. A není divu, koneckonců je to skvělá příležitost, jak propagovat svou firmu a přilákat nové zákazníky. K tomu je ovšem třeba, aby tyto stránky byly také kvalitně vedeny.
Jednou z možností je jejich SEO správa https://www.seolight.cz/co-je-seo. O co se jedná? Ve zkratce jde o to, že velmi záleží na celkovém designu stránky. Ten totiž může velmi dobře potenciálního zákazníka od nákupu odradit. Platí to zvláště tehdy, pokud daná firma nabízí mezi jinými také obchod přes internet. A právě metodika SEO tento problém řeší. Jakým způsobem?
Jednoduše řečeno, ukazuje nám pravidla, kterých bychom se při tvorbě firemního webu měli držet, pokud chceme využít jeho plného potenciálu a maximalizovat svůj zisk. Zdá se poměrně logická, avšak přesto se najdou podniky, které ji neimplementují, byť jich je málo.
V první řadě je důležitá jednoduchost. Veškeré informace by měly být pro návštěvníka snadno k nalezení. To se týká především katalogu či ceníku zboží, informací o něm a v případě, že má daná firma i kamennou prodejnu, pak jejich přesná lokalita a otevírací doba.
Dalším kritériem je přehlednost. Informace by neměly být v jednom hustém textu, nýbrž dobře rozloženy s tím, že ty důležité budou zvýrazněny. Zákazníka obvykle až tak nezajímá například místo původu daného produktu, ale budou chtít vědět cenu a případně nějaká specifika.
Dále je kladen důraz na aktualizaci stránek. Všechny informace, které se tam návštěvník dočte, by měly odpovídat skutečnosti. To se týká především otevírací doby, ale hlavně toho, zda je dané zboží dostupné, a pokud ano, tak kde.
Dnes naštěstí není problém propojit naši internetovou stránku se systémem na prodejně tak, že pokud se na pokladně nějaký kus odečte, sníží se i jeho množství v katalogu na webu.
Všechno to může vypadat jako hodně práce, ale měli bychom si uvědomit, že má jeden cíl: pomoci nám dosáhnout vyššího zisku. A to za to stojí, ne?